Hero billede

Slotshavens Køreskole

Dit valg for kørekort i Holbæk og omegen

Anbefalinger fra vores tidligere elever

"KÆMPE anbefaling!!!! FANTASTISK køreskole, der virkelig formår at rumme eleverne uanset udfordringer. De gør det til en god oplevelse at lære at køre bil! Og så er der bare styr på tingene!"

Zelina Lykke Zimmermann

"Rigtig god køreskole, super ambitiøse kørelærere, samt god og underholdende teoriundervisning. Kun 2,5-3 mdr om at tage kørekort, trods coronatiden. KÆMPE ANBEFALING."

Medina Kaplanoska

"Virkelig god køreskole! med en masse søde kørelærer. Virkelig god teoriundervisning og gode køretimer - Kan klart anbefales!"

Laura Fischer

"Høj kvalitet i teoriundervisning og køretimer. Der er styr på forløbet og god kommunikation! Anbefaler det bestemt!"

Malene Wismar

Slotshavens Køreskole

Hos Slothavens Køreskole ligger vi vægt på stor fleksibilitet.

Slothavens Køreskole er en ung og dynamisk køreskole, som tilbyder høj faglig kompetence kombineret med at gøre det til en sjov oplevelse at tage kørekort.

Vi sørger for at du er optimalt rustet til at kunne begå dig i trafikken under alle forhold.

Din vej til kørekort

Hos Slothavens Køreskole har du mulighed for at tage kørekort til almindelig bil (op til 3500 Kg) samt generhvervelse og rutinetimer. Jeg kører i en Audi - en rigtig god bil til undervisning pga. både størrelse og komfort.

Ring på 61 85 68 07 for mere information eller tilmelding.

Følg os på Facebook

På vores Facebook side, kan du se billeder fra tidligere projekter, få opdateringer omkring virksomheden og tilbud, samt læse anmeldelser fra vores tilfredse kunder.

Vi ringer dig op!
Udfyld blot dine informationer, og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Indlæser kort..

Modtag et gratis og uforpligtende tilbud

Udfyld dit navn og telefonnummer, og så ringer vi dig op hurtigst muligt, med et uforpligtende tilbud.